Alina-palvelut Lahden seudulla

Ota yhteyttä! p. 044 455 6370

Kotityöpalvelut

  • Kotisiivous
  • Ikkunanpesu
  • Asiointiapu
  • Ruuanlaitto
  • Pyykki- ja vaatehuolto

Hoivapalvelut

  • Kylvetys
  • Lääkehuolto
  • Ulkoilu- ja virkistyspalvelu
  • Lääkärissä käyttö
  • Omaishoitajien lomitus
  • Hoitotarvikkeet (vaipat ym.)

Lapsiperheiden kotipalvelut

  • Tilapäisiin ja äkillisiin tilanteisiin tai säännölliseen, pitkäkestoiseen tarpeeseen
  • Lastenhoitopalvelut
  • Sairaan lapsen hoito

Päivystyspalvelu

  • Puhelinneuvonta
  • Tarvittaessa kotikäynnit
  • Tuo turvaa esim. omaisen matkan ajaksi
  • Alina-asiakkaille maksuton

Lääkäripalvelut

  • Joustava lääkäri-
    konsultaatio Alinan
    asiakkaille
  • Kotilääkärivastaanotto videon välityksellä

Lääkäripalvelut tuottaa Doctagon.

Sairaanhoitopalvelut

  • Laaja-alainen lääkehuolto
  • Verenpaineen ja veren-
    sokerin seuranta
  • Haavahoidot
  • Lääkeinjektiot • Verinäytteet
  • Saattohoidot
  • Tuki- ja neuvontapalvelut
maksuton kartoituskäynti

 

Soita 044 455 6370


Alina-palveluiden käyttämisestä on mahdollista saada verovähennystä.

Olemme hyväksytty palvelusetelituottaja.

Asiakkaat suosittelevat

”Joustot ovat toimineet
ja kaikki on mennyt hyvin.”

Rauno ja Tytti Welin ovat Alinan ensimmäiset asiakkaat Lahdessa. Tyytyväisyys korostuu lähes jokaisessa sanankäänteessä, etenkin kun palvelua vertaa aikaisempiin kokemuksiin.

LUE LISÄÄ »»»

Annikin ensimmäiset asiakkaat suosittelevat!

Rauno ja Tytti Welin ovat Alinan ensimmäiset asiakkaat Lahdessa. Tyytyväisyys korostuu lähes jokaisessa sanankäänteessä, etenkin kun palvelua vertaa aikaisempiin kokemuksiin.

Lahden Alina-yrittäjä Annikki Mansikka saapuu normaalille päiväkäynnilleen Lahden Liipolassa. Rauno ja Tytti Welin odottelevat viihtyisän rivitaloasuntonsa olohuoneessa.

– Viihtyisä tosiaan, mutta ei ole ainakaan liian suuri! Vietämme aikaa runsaasti myös läheisellä kesämökillä, Rauno Welin toteaa.

Annikki käy Welineillä säännöllisesti viikoittain. Rauno ja Tytti päätyivät hankkimaan palvelut tutulta hoitajalta, sillä Alina-yrittäjä oli tullut tutuksi jo aikaisemman työnantajansa kautta.

– Hän kävi meillä aikaisemminkin, joten kun Annikki perusti oman yrityksen, oli helppoa siirtyä taas hänen asiakkaakseen, Rauno kehuu.

Alinan tarjoamat palvelut on koettu Raunon ja Tytin osalta toimiviksi ja tarpeellisiksi. Moitteita ei ole tarvinnut esittää.

– Joustot ovat toimineet ja kaikki on mennyt hyvin. Todella positiivinen kokemus tähän saakka. Kun näitä vaivaisia kavereita alkaa meilläkin olla enemmän, voin kyllä suositella palveluita heille kaikille, Tytti kiittelee.

– Täällä on aina päästy käymään, mikäli ylimääräisiin käynteihin on ollut tarvetta, Rauno sanoo.

Welineillä on kokemusta myös julkisesta kotihoidosta. Palvelu ei ollut aina asiakkaan tarpeen mukaista.

– Kun otimme palvelua kunnalliselta puolelta, alussa hoitajat kävivät neljä kertaa päivässä. Vaikka he olivat ihan mukavia ihmisiä, henkilö oli melkein joka kerta eri. Emme oikein tykänneet. On paljon mukavampaa, että tuttu ja sama henkilö käy useimmin, Tytti kertoo.

– Ei se oikein pelannut, välillä eivät edes ehtineet käymään. Nyt Annikin asiakkaana näistä asioista ei tarvitse murehtia. Hänellä on aikaa ja pystyy käymään täällä aina tarvittaessa. Hoito on laadukasta, Rauno hehkuttaa.

Yksi tärkeimmistä syistä Welinien asiakastyytyväisyyteen on palveluiden joustavuus. Aikataulut määritellään asiakkaan mukaan.

– Mahtavaa, että nämä on pystytty muokkaamaan meille mieleisiksi. Pidämme enemmän iltapäiväajoista, sillä päivärytmimme on myöhäisempi.

– Kaupungin hoitokäyntien aikana kaksi vierasta ihmistä tuli käymään heille sopivana ajankohtana. He tulivat avaimilla sisään aikaisin aamulla, eikä tämä ollut vielä meille suotuisa kellonaika. Koin, että kotirauhaamme häirittiin. Olihan tämä toki tyhjää parempi, mutta nykyinen systeemi sopii meille niin paljon paremmin, Tytti tuumaa.

Tyytyväiset asiakkaat aikovat jatkaa Alinan palveluista nauttimista jatkossakin. Myös Annikin ”assistentti” on tervetullut jatkossa Welineille.

– Terapiakoira Elvis on käynyt esittäytymässä meille! Palvelut toimivat osaltamme kokonaisvaltaisesti ja olemme olleet hyvin tyytyväisiä. En osaa tähän nyt sanoa mitään erikoisempaa, sillä moitteelle ei ole ollut sijaa, Tytti aprikoi.

Hei! Olen hoivakoira Elvis. Tulen aina käymään luonasi hoitokäyntien yhteydessä, mikäi haluat.

Ota yhteyttä!

3 + 10 =

Alina Lahti
Kauppakatu 2 B 50
15100 Lahti

annikki_mansikka
Annikki Mansikka
yrittäjä, sh
Puh. 044 455 6370
annikki.mansikka
(at)alinahoivatiimi.fi