Tärkeää tietoa Alina-yrittäjäksi hakemisessa

Tervetuloa vahvaan ja osaavaan tiimiin!

Hienoa, että juuri sinä olet kiinnostunut Alina-yrittäjyydestä. Alinalaisena pääset osaksi asiantuntevaa ja lämminhenkistä tiimiä. Alinan ketjutoiminta mahdollistaa yhdessä tekemisen ja toinen toistemme tukemisen. Olemme huomanneet, että ihminen ei pärjää yksin ja tämä koskee myös yritystemme työyhteisöjä. Alina-yritysten menestyminen on molemmin puolista onnistumista. Tästä syystä etsimmekin Alina -yrittäjiksi ennen kaikkea motivoituneita, innostuneita ja itsensä kehittämisestä kiinnostuneita ihmisiä.

Kolme askelta alinalaiseksi

1. Tutustuminen

Soita tai lähetä viesti rekrytointipäälliköllemme Terhille (puh. 044 755 6311, ) . Saat tietoa toiminnasta ja yrittäjyydestä yleisellä tasolla. Voit täyttää myös hakemuksen nettisivuillamme – LINKKI HAKEMUKSEEN.

2. Haastattelu

Ensimmäisessä haastattelussa keskustellaan yhteistyön edellytyksistä ja franchising-yrittäjyydestä yleisellä tasolla. Toisessa haastattelussa käydään läpi taloutta, rahoitusta, toiminnan aloittamista ja sopimusta.

3. Sopimusvaihe

Sopimusvaiheessa käydään läpi franchising-sopimus ja yhteistyö ketjussa. Liittymismaksu suoritetaan ja uuden Alina-yrityksen toiminta aloitetaan yhteistyössä Alina-keskuksen asiantuntijoiden kanssa. Sopimusvaihetta edeltää aina soveltuvuustesti, joka mittaa yrittäjille tärkeitä ominaisuuksia.

 

Toimintapaketti – tämän kaiken saat Alina-yrittäjänä

Miksi valita juuri Alina-yrittäjyys? Alinalaisena suurin liiketoiminnallinen hyöty on valmis ja sertifioitu liiketoimintamalli. Tämä antaa yritystoimintasi alkumetreille vahvan pohjan sekä selkeän suunnitelman ja tuen yritystoiminnan kasvattamiseen. Asiantuntijoidemme ja työkalujemme avulla liiketoiminnan aloittaminen on turvallista ja varmaa.

Mitä kaikkea Alina-yrittäjyyden kuuluu:

  • Käsikirjat ja toimintaohjeistukset
  • Oikeus käyttää Alina-tavaramerkkiä liiketoimintakonseptin mukaiseen tuotemyyntiin
  • Kattavat taloushallinnon palvelut
  • Aloitusvalmennus
  • Yhteismarkkinointi ja mainonta
  • Valmiit työkalut asiakashallintaan ja työvuorosuunnitteluun
  • Alinan koulutus- ja kehittämispäivät kahdesti vuodessa
  • Jatkuva ohjaus ja tuki koko yhteistyösuhteen ajan
  • Toiminnassa tarvittava markkinointimateriaali ja muu oheismateriaali

Asiakashallinta – nopea ja luotettava järjestelmä

Alinan asiakashallintajärjestelmä pitää asiakastiedot, lääkitystiedot ja hoitosuunnitelmat ajan tasalla. Työntekijä saa matkapuhelimeensa päivän suunnitellut työtehtävät (asiakkaan nimi, osoite, puhelinnumero ja työtehtävät asiakkaan luona).

Valmius KELAn KanTa-palveluun ja mahdollisuus tuottaa raportteja viranomisia (HILMO) ja hoitotyön yhteistyökumppaneita varten (lähetteet ja hoitotyön yhteenvedot) sujuvoittavat tekemistä.

Asiakaskäyntien tiedot siirtyvät automaattisesti työvuorojärjestelmään. Työvuorosuunnittelu auttaa pitämään työvuorot, sairaus- ja vuosilomat sekä koulutukset ajan tasalla.

Millaista on olla Alina-yrittäjänä? Yrittäjät itse kertovat – lue tästä!